به مجتمع دندان پزشکی کرمان کلینیک خوش آمدید

پیشگیری و رفع زردی دندان

پیشگیری و رفع زردی دندان

بهترین راه برای پیشگیری از زردی دندان توجه به غذاها، نوشیدنی‌ها و سیگار کشیدن است. همچنین شما باید تمرین کنید تا بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید و حداقل ۲ بار در سال برای چکاپ نزد دندانپزشک متخصص و حرفه‌ای بروید.
تحقیقات نشان داده است که علت عمده زردی دندان، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان باعث می‌شود پلاک (لایه‌ای از باکتری‌ها که روی دندان و لثه تشکیل می‌شوند) و جرم روی دندان تشکیل شود و دندان زرد شود. برداشتن این‌ها از روی سطح دندان قبل از سخت شدن آن‌ها، ساده‌ترین راه و اولین قدم برای داشتن لبخندی با دندان‌های سفید است.
نخوردن غذاها و نوشیدنی‌های اسیدی و تمیز کردن دهان و دندان پس از خوردن هر غذایی که رنگدانه زیادی دارد می‌تواند در رفع زردی دندان و جلوگیری از لک شدن آن‌ها موثر باشد. شما حتی می‌توانید بعد از خوردن غذا دهان خود را تنها با آب بشویید تا بخش زیادی از ذرات غذا که باعث تجمع باکتری می‌شود را از سطح دندان پاک کنید. همچنین بهتر است از نی برای نوشیدنی‌های رنگی، اسیدی و شیرین استفاده کنید.

راه دیگر برای رفع زردی دندان که به دلیل سادگی بسیار پرطرفدار است، استفاده از خمیردندان‌ سفید کننده دندان است. در این خمیردندن‌ها از ترکیبات شیمیای استفاده می‌شود که به صورت مواد فعال بر روی جرم‌هایی که بر سطح مینای دندان تشکیل شده‌اند تاثیر می‌گذارند و آن‌ها را از بین می‌برند.
مرکز دندانپزشکی کرمان کلینیک ،ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات دندانپزشکی
—————————————–
جهت اخذ نوبت و معاینه با شماره تلفن کلینیک تماس حاصل فرمایید .
۰۳۴۳۲۴۸۳۳۳۶☎️

اشتراک گذاری :

قسمت دیدگاه بسته شده است.

خیابان شفا، کوچه یک

ایران، کرمان

۰۳۴۳۲۴۸۳۳۳۶

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - پنج شنبه : 9:00 - 21:00

اینستاگرام

آیدی: Kermanclinic.Dentistry